Race & Fly

מועדון הסימולציות - בחסות SimSolution ltd

סימוסולושיין יוצאים לדרך במטרה להרים ולטפח את תרבות הסימולציות בישראל.
אחרי שנים של נסיונות מצד גורמים שונים לנסות ולמצוא את האיזון בתחום ולספק מענה פרקטי לחובבי הסימולציות בחרנו לעשות צעד ולחבור יחד משלוש קצוות אל חברה אחת שתספק את המענה

להשאר מחוברים ומעודכנים ביחס לעולם

מתוך ההבנה שתחום הסימולציות גדל במהירות וההתעניינות בתחום גדלה בקצב מהיר במיוחד אך במקביל אין מענה בארץ לציוד או תשתית קהילתית יציבה, נולד הרעיון של ׳מועדון הסימולציות׳. הצעד הראשון שלנו היה ייבוא שלדות סימטיק שתייצר תחרות אמיתית ותייצב את המוצרים הקיימים אל מול סטנדרט גבוהה ותאזן את המחירים.

במקביל, מתוך הבנה שיש דרישה לציוד מקצועי אך אין מענה (בלשון המעטה) נולדה חברת SimPole. בתוך סדנא פרטית בבית נבנתה השלדת פרופילים המודולריים הראשונה כחול לבן. תוך יחס לפרטים והקשבה לדרישות הנהגים חברת SimPole גדלה והפכה לחברה יצרנית של שלדות פרופילים איכותיות לסימולטורי נהיגה וסימולטור טיסה.

בנוסף, נוצר חיבור בין מועדון הסימולציות להתאחדות הגיימינג (IESA) אשר התעניינה בלתת גיבוי לתחום הסימולטורים ההולך וגדל כאשר מועדון הסימולציות נצמדים אל ליגת הגראן טוריסמו בעוד SimPole תומכים בליגת ה iRacing. כך נולד החזון של בניית מועדון סימולציות גדול יותר אשר נותן מענה היקפי יותר עבור חובבי התחום.

ממבט כללי על השוק, ראינו שאין יבואנים אשר באמת אוהבים את התחום ויכולים להלחם עבור הצרכן בכל הנוגע לקצב ההתפתחות של התחום בעולם.
כך יצא שמוצרים נדרשים לא מגיעים לארץ – שם הרגשנו שהברזל חם ויש צורך להקים חברה ייבואנית בשילוב עם הכוח היצרני.

גדלים מהר אך הדרך עוד ארוכה

אנחנו נמצאים כבר בשלב מתקדם ומועדון הסימולציות כבר הולך, מדבר ומניע תהליכים אך הדרך עוד ארוכה.
נכון להיום, אנחנו יבואנים רישמיים של שני מותגים בינלאומיים – Moza Racign ו Simétik וחברה יצרנית של שלדות פרופילים ברמה בינלאומית. אך אנחנו שואפים לתת מענה רחב יותר כמו סימולטורי טיסה ולהגיע למוצרים איכותיים שעדיין לא נמצאים בארץ

מכיוון שאנחנו חובבי התחום, אנחנו מאמינים שנוכל לבחור את המוצרים הטובים והמשתלמים ביותר עבור אלו שרוצים לקחת חלק בתחום ורוצים לקבל איכות.

אנחנו נוהגים בעצמינו ומחפשים ללמוד מה הקהילה רוצה ומחפשת ולתת לה את המענה עבור זה. לכן, נמשיך לתמוך בשרתים עבור הנהגים, להרים אליפויות נושאות פרסים ולהיות בקשר ישיר עם נהגים ובעתיד גם טייסים. על המסלול ובין העננים.

אנחנו נחפש ונלמד את הניואנסים הקטנים שקורים בעולם ונעשה את המאמץ להביא אותם אליכם עד הבית.

נהג מהיר, נהג מתחיל - המקום שלך הוא במועדון הסימולציות.

עבור חלק מאיתנו התחום הוא התחרות והזמנים ועבור חלק מאיתנו זו ההתפתחות והלמידה. ויש כאלו שזה פאן – דריפטים, קרוזים ועוד.

אנחנו רוצים לספק לכולם את הפלטפורמה לנהוג ולהרגיש במקום הנכון.

אנחנו לא פעם מוצאים את עצמינו עוזרים לנהגים למצוא את דרכם בסימולטור או בקהילה המתאימה להם ביותר. אנחנו מחברים בין אנשים ונשים שמעוניינים לשבור את הקרח.

מועדון הסימולציות, בשיתוף העמותה לגיימינג תחרותי, שואף אף לבנות את הנהג הישראלי הבנילאומי הראשון. יש כבר מספר נהגים שמיועדים לקחת את השרביט אך הדרך עוד ארוכה בכדי להגיע לרמה המקצועית בעולם. כך או כך, אנחנו פה כדי להיות הדלק.

מקימי מועדון היסמולציות (מימין לשמאל): ישראל שמואל, יותם כהן, סאני אבן זהר, אריה קפלן